fbpx

Ratuj Dzieci! Raport Instytutu Spraw Obywatelskich

Komputery, smartfony, laptopy, tablety, Wi-Fi i inne bezprzewodowe urządzenia, zdalne nauczanie – postęp techniczny, a jednocześnie katastrofa zdrowotna, która dopada nasze dzieci. Zaburzenia w kontaktach społecznych, uzależnienie od ekranu, brak zainteresowania zwykłym, otaczającym nas światem, rujnowanie wzroku, układu nerwowego, hormonalnego, psychiki. Bezsenność, depresja, apatia i nadpobudliwość, pogłębienie zaburzeń u dzieci z epilepsją. To się wyłania z moich obserwacji prywatnych i zawodowych. Wśród moich małych Pacjentów przeważają dzieci z zaburzeniami neurologicznymi, emocjonalnymi, społecznymi, psychicznymi.

 

 

Gorąco zachęcam wszystkich rodziców do zapoznania się z raportem opublikowanym przez Instytut Spraw Obywatelskich pt. Ratuj Dzieci! Edukacja technologiczna: e-uzależnienia i elektrosmog. Raport jest długi, bo temat niezwykle ważny i zawiły. Publikację można pobrać na tej stronie:

 

Instytut Spraw Obywatelskich

 

Zachęcam również do wysłuchania dwóch wykładów Pawła Wypychowskiego – inżyniera elektroniki i telekomunikacji, który zadał sobie trud, aby zapoznać się z fizjologią organizmu ludzkiego. Aby wypowiadać się w pełni kompetentnie na temat wpływu promieniowania elektromagnetycznego pochodzącego ze sztucznych źródeł (PEM) na zdrowie człowieka nie wystarczy być ekspertem od pól elektromagnetycznych. Nie wystarczy też być lekarzem. Należy połączyć w swoim zasobie wiedzy obie dziedziny: inżynieryjną i medyczną. Brakuje ekspertów, którym udało się tego dokonać, brakuje biegłych sądowych w sprawach dotyczących uszkodzenia zdrowia u osób wrażliwych na PEM. W związku z tym wykłady Pawła Wypychowskiego mają szczególną wartość.

Są długie (około czterech godzin każdy), ale warto przez nie przebrnąć – dla dobra naszych najbliższych, dla poszerzenia świadomości. Można słuchać w odcinkach. Na niżej wskazanych stronach internetowych, pod wykładami wyodrębniono poruszane wątki i odpowiadające im minuty każdego z filmów. Zapraszam:

 

Wykład pierwszy

Wykład drugi

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top