§ 1
Strony umowy o przeprowadzenie konsultacji
Konsultacje prowadzone są przez dyplomowanego dietetyka Ewę Gierulę, zwanej dalej Dietetykiem (nr dyplomu: 5492, uczelnia: Małopolska Wyższa Szkoła im. Józefa Dietla w Krakowie, tytuł zawodowy: licencjat, specjalność: psychodietetyka, rok ukończenia studiów: 2019), w ramach firmy Zdrowe Dzieci – Zdrowa Rodzina Ewa Gierula wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 8131803531, REGON 690568588.
Konsultacje udzielane są osobie zwracającej się do Dietetyka z prośbą o poradę, zwanej dalej Pacjentem / Opiekunem Pacjenta.
§ 2
Organizacja konsultacji
Konsultacje odbywają się przez komunikator Skype oraz w formie korespondencji e-mailowej; do ich realizacji wykorzystywane są narzędzia: poczta elektroniczna (e-mail), edytor tekstu oraz komunikator Skype.
Konsultacje przez komunikator Skype odbywają się w godzinach 10.30 – 12.00, 13.00 – 14.30, 17.00 – 18.30 od poniedziałku do piątku.
Umowa o przeprowadzenie konsultacji zostaje zawarta w momencie dokonania przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta ustalonej wpłaty na wskazane konto bankowe (wpłata na konto oznacza wpływ środków pieniężnych na konto).
Konsultacje można nagrywać. Nagrania mogą być wykorzystane tylko do osobistego użytku, w celu efektywnego skorzystania z konsultacji, natomiast zabronione jest jakiekolwiek ich rozpowszechnianie i publikowanie.
§ 3
Opłata za konsultacje
Aktualne ceny konsultacji wskazane są na stronie https://zdrowedzieci.org.pl/konsultacje/
Opłata za konsultacje pobierana jest z góry. W przypadku rezygnacji z konsultacji opłaconych przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta opłata za konsultacje nie podlega zwrotowi.
Opłata za konsultację odwołaną przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta w dniu zarezerwowanej konsultacji nie podlega zwrotowi.
W przypadku odwołania konsultacji przez Dietetyka w dniu zarezerwowanej konsultacji Dietetyk zobowiązany jest do zaproponowania innego terminu opłaconej konsultacji oraz do zaoferowania dodatkowej, bezpłatnej godziny konsultacji tytułem rekompensaty w innym, dogodnym dla Pacjenta / Opiekuna Pacjenta terminie i trybie (Skype lub korespondencji e-mail).
Dane do przelewu
Nazwa konta:
Ewa Gierula, 32-020 Wieliczka
Numer konta:
63 1050 1445 1000 0091 2333 8858
Numer konta dla przelewów z zagranicy:
IBAN: PL 63 1050 1445 1000 0091 2333 8858
KOD BIC SWIFT: INGBPLPW
Tytuł przelewu:
konsultacja dietetyczna + imię i nazwisko Pacjenta / Opiekuna Pacjenta
§ 4
Rezerwacja terminu konsultacji
Warunkiem rezerwacji terminu konsultacji jest:
-
- podpisanie i przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com oświadczenia dot. ochrony praw autorskich, zgody na podjęcie terapii dietetycznej, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznania się z regulaminem konsultacji – w przypadku pierwszej konsultacji (treść oświadczenia zostanie wcześniej udostępniona Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta);
- przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji, jeśli wskaże je Dietetyk, na przykład wypełnionego wywiadu, zapisu zrealizowanego jadłospisu itp.;
- zamówienie i opłacenie wybranej opcji konsultacji w sklepie internetowym: https://zdrowedzieci.org.pl/sklep/ (wpłata na konto oznacza wpływ środków pieniężnych na konto);
- przesłanie na adres mamazdrowychdzieci@gmail.com prośby o zaproponowanie terminu konsultacji.
W momencie spełnienia przez Pacjenta / Opiekuna Pacjenta ww. warunków Dietetyk zobowiązany jest zaproponować termin konsultacji w ciągu 5 dni roboczych. Termin konsultacji określony zostanie na możliwie najbliższą datę i dogodną godzinę, odpowiadającym Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta, z uwzględnieniem grafiku pracy Dietetyka. Ustalenie terminu konsultacji odbywa się wyłącznie drogą e-mailową.
§ 5
Realizacja konsultacji
Warunkiem realizacji konsultacji jest rezerwacja ich terminu.
Warunkiem udzielenia porady dietetycznej Pacjentowi choremu lub Opiekunowi Pacjenta chorego jest przeprowadzenie wywiadu wstępnego w ramach pierwszej konsultacji.
Dietetyk zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji w umówionym terminie zgodnie z wcześniejszymi e-mailowymi ustaleniami określonymi w korespondencji e-mailowej z Pacjentem / Opiekunem Pacjenta.
Po odbytej konsultacji Dietetyk przesyła na adres e-mail Pacjenta / Opiekuna Pacjenta bieżące rozliczenie finansowe konsultacji oraz ewentualnie materiały dodatkowe uzupełniające temat konsultacji.
Zarezerwowany czas konsultacji nie może być wydłużony w przypadku spóźnienia Pacjenta / Opiekuna Pacjenta. W przypadku spóźnienia Dietetyka konsultacja zostanie przedłużona o czas spóźnienia, a jeśli nie będzie to możliwe, Dietetyk zaproponuje Pacjentowi / Opiekunowi Pacjenta dodatkowy czas konsultacji w innym, dogodnym dla Pacjenta / Opiekuna Pacjenta terminie i trybie (Skype lub korespondencji e-mail) tytułem rekompensaty za spóźnienie.
Termin konsultacji Dietetyk lub Pacjent / Opiekun Pacjenta może przesunąć najpóźniej na dzień przed datą konsultacji poprzez wysłanie wiadomości e-mail z tytułem „Zmiana terminu konsultacji”, jednak wskazane jest, aby taką informację wysyłać jak najwcześniej – dla usprawnienia rezerwacji terminów.
W przypadku awarii internetu w umówionym dniu i o umówionej porze konsultacji Dietetyk i Pacjent / Opiekun Pacjenta zobowiązani są skontaktować się telefonicznie niezwłocznie, tj. w umówionym dniu i o umówionej porze, w celu ustalenia innego terminu konsultacji.